Center for succes – Mere succes sammen!

Center for Succes

Mads Gram-Hansen, Jon Kristoffersen, Louise Meyland, Malte Lange og Torben Hjorth har meget tilfælles. De holder til daglig til i Coworking Plus, de er selvstændige med hver deres virksomhed, og så brænder de for at skabe de fedeste markedsføringsindsatser. Ud fra deres fælles passion er samarbejdet, Center For Succes, vokset. Her trækker de på deres brede vifte af kompetencer og skræddersyer løsninger, som opfylder kundernes konkrete behov uden unødvendige dikkedarer. Mød Center For Succes her:

Gennem sin virksomhed, God Kommunikation, optimerer Mads små og store virksomheders kommunikation. Han er ekspert i webudvikling, SEO og markedsføring.

Jon er kommunikationskonsulent og fører som tekstforfatter og oversætter den kreative pen i sin virksomhed Pen and Coffee.

Louise er grafisk designer og har virksomheden Louise Meyland. Her skaber hun flotte og skarpe visuelle identiteter samt en bred vifte af designløsninger.

I Maltes Marketing udtænker Malte værdiskabende marketingsstrategier og betalt annoncering.

Med sit digitale designbureau Stagbird laver Torben fede videoproduktioner og Whiteboard animationer.

De fem skarpe profiler udgør tilsammen Center For Succes, hvor de alle er eksperter på hvert deres fagområde.

Fra toiletselfie til fælles succes

Historien, der leder op til Center For Succes’ samarbejde, begynder egentlig for flere år tilbage. Dengang holdt Malte, Mads, Torben og Jon til i et andet odenseansk kontorfællesskab.

”Malte var nem at få øje på, for han var altid fin i tøjet, men vi havde aldrig rigtig talt sammen”, smiler Torben. ”Og jeg ville gerne fange Torbens opmærksomhed, for det kunne være fedt at arbejde sammen på nogle projekter. Men han var en travl mand, så jeg vidste, at jeg måtte gøre noget ekstraordinært for at fange hans opmærksomhed”, fortsætter Malte grinende. ”Ja, så jeg fik pludselig tilsendt en toiletselfie, som fik mig til at spærre øjnene op. For det var jo ham der i det fine tøj”, siger Torben og bryder ud i et stort grin.

Selfie toilet
Bag denne dør tog Malte den toiletselfie, som fangede Torbens opmærksomhed.

Maltes selfie bar frugt, for med små samarbejder her og der begyndte idéen om Center For Succes at spire. Da de flyttede ind i Coworking Plus, kom de til at dele kontor med hinanden, og det var her, at deres samarbejde for alvor tog form og fart. For når de alligevel sad på kontor sammen, var det nemmere at spørge hinanden til råds henover bordet i stedet for at søge hjælpen fra nogle fremmede ude i byen.

”Center For Succes er et lidt skævt navn, men det er et navn, som folk husker. Og vi er jo også lidt en skæv konstellation”, forklarer Louise. ”Og så handler det selvfølgelig om, at folk skal vide, hvem de skal ringe til, hvis de vil have en bid af successen til deres egne virksomheder”, tilføjer Torben.

Skræddersyede løsninger er nøglen til succes

Center For Succes emmer af ekspertise og professionalisme krydret med kreativitet, god kemi og højt humør – og i deres arbejde er intet overladt til tilfældighederne!

”Der sidder jo ikke nogen her, som er nye i gamet. Vi har bare hvert vores område, som vi er eksperter inden for”, forklarer Malte, før Mads tilføjer: ”Og der er ingen tvivl om, at konstellationen i Center For Succes er vores store force.

Med et skarpt fokus på de bagvedliggende markedsføringsstrategier og kreative eksekveringsformer bygger de bro mellem deres forskellige ekspertiseområder. På den måde kan de dække 360 grader af markedsføringsdisciplinen og skræddersy løsningerne til deres kunder, uden der går noget tabt.

”Vi trækker på hinandens kompetencer i løbet af et projekt, så vi sikrer løsninger, som er fuldstændig gennemtænkte fra både den strategiske, kommunikative, visuelle og designmæssige vinkel. Hver enkelt af os har mulighed for at sparre med fire andre fageksperter, som hver især er de bedste til det, de gør. Der er ikke en masse frem-og-tilbage-kommunikation og ventetid, for hvis vi har behov for sparring, sidder de klogeste hoveder lige på den anden side af skrivebordet. Det gør vores arbejdsgange meget mere effektive!” forklarer Malte.

Louise uddyber entusiastisk: ”I modsætning til mange bureauer er vi langt mere fleksible. Vores arbejdssymbiose forløber så nemt, og det kommer til vores kunders fordel. De får helstøbte og skræddersyede løsninger, som opfylder deres konkrete behov.” Jon nikker enstemmigt, og tilføjer så: ”Vi skærer alt det uvæsentlige fra. Vi håndterer personligt kundens opgaver uden forvirrende mellemled. Og vi tager kunden i hånden fra start til slut. Den personlige kontakt skaber en stor tryghed for alle parter!”

En for alle og alle for en!

Succesmagerne tilkendegiver enstemmigt, at de har det sjovt sammen, men hvordan fungerer det egentlig, når fem stærke fagligheder skal arbejde sammen i hverdagen?

”Vi er trods alt forskellige, for vi er fem individer,” lægger Mads ud med at sige, før Malte fortsætter: ”Der er en forståelsesperiode. Man skal sætte sig ind i, hvordan de andre arbejder og fungerer. Torbens arbejdsproces er klart anderledes end min. Det tager tid at forstå andre mennesker, men når man først forstår hinanden, så er det nemt at samarbejde.” Jon nikker og tilføjer: ”Men det giver også bare rigtig meget mening på det personlige plan, for vi har det faglige overlap blandet med god kemi.”

Der er ingen tvivl om, at den faglige og personlige kemi går hånd i hånd i Center For Succes. Ifølge Louise kommer den gode kemi i femkløveret til kundernes fordel:

”For os er relationen lige så vigtig som forretningen. Vi ved, at vi kan stole på hinanden, og at kunden følges trygt videre, uanset hvem af os der håndterer en opgave.”

Når en kunde kontakter en af de fem virksomheder, sker det ofte, at opgaven skal gives videre til en af de andre i gruppen, fordi det giver bedst mening for kunden. Mads er f.eks. før blevet kontaktet af en kunde, som ønskede hjælp til webudvikling, men kunden havde intet grafisk materiale eller nogen visuel identitet, så opgaven måtte faktisk starte hos Louise, som derfor blev inddraget. Kunderne sætter pris på disse overlap, for de mærker, at de er i trygge og kompetente hænder.

”Det er også et godt eksempel på, at kunder nogle gange kan have svært ved at finde ud af, hvad de konkret har brug for. Når de så kontakter en af os, kan vi lynhurtigt danne os et overblik over, hvor vi skal sætte ind.”, uddyber Malte.

For de fem succesmagere handler det altså ikke om for enhver pris at få alle fem virksomheder i spil, når de bliver kontaktet af en kunde. Derimod håndplukker de kompetencer fra kontoret, så de laver de løsninger, der bedst opfylder kundens konkrete behov. Når det giver mening at involvere alle deres ekspertiser og spidskompetencer, kalder de det en ”rundt om bordet”.

”Vi ved, at vi skaber det bedste resultat for kunden ved at give opgaven videre til dén person i Center For Succes, som er bedst til at varetage den opgave, som kunden har brug for at få løst”, fastslår Malte. ”Og det giver vanvittigt god service for kunden!”, forklarer Torben entusiastisk.

Men hvad byder fremtiden så på i Center For Succes?

”Mere succes”, griner Louise, og Malte fortsætter: ”Vi bliver ved med at fokusere på vores fællesskab og fælles vækst.”

De fem virksomheder i Center For Succes er følgende:

Tidligere
Næste

Share this Article

Del på facebook
Del på linkedin
Del på twitter
Del på email